Additional menu

Keresőoptimalizálás (SEO) szolgáltatás

Segítek neked, hogy céged, vállalatod a keresőoptimalizálás révén üzletileg megtérülő forgalmat, ajánlatkéréseket érjen el, és ezt hosszú távon megtartsa.

Ezt a weboldalt havonta 7000 ember keresi fel a Google keresőből, tudhatod, hogy tényleg fogok tudni neked segíteni.

forgalom adatok

Mi az együttműködés célja, és hogyan működik?

A SEO szolgáltatás keretében lépésről lépésre segítek neked abban, hogy a weboldalad jelentős üzleti forgalmat fusson. Segítek megtervezni a honlap szerkezetét, elkészítem a honlapot. Ha már van weboldalad, segítek átalakítani a honlap szerkezetét a Google igényeinek megfelelően. Segítek a szövegek megírásában, a belső linkek szervezésében, konkrét tanácsot és kézzelfogható segítséget adok a linképítésben, és folyamatosan alakítom a weboldalt.

A szolgáltatás célja, hogy a honlap elérje vagy meghaladja a kitűzött látogatottságot a vállalkozás célcsoportjában, és elegendő vevőt, ügyfelet hozzon be a tulajdonosnak.

Hogyan dolgozunk?

A célok és feladatok közös meghatározása után kezdődik a közös munka, amelyben szorosan együttműködünk.

Transzparens munkaszervezés: mindig látod, milyen feladaton dolgozunk éppen, mi után mi következik.

    • SEO stratégia készítése. A keresőoptimalizáláshoz stratégiára van szükség. Az együttműködés kezdetén egy táblázatba foglalt stratégiát készítünk.

 

    • Kulcsszókutatás. Az együttműködés elején készítünk egy átfogó, legalább 150 szavas kulcsszólistát, és ennek alapján közösen elkészítjük a weboldal tartalom-stratégiáját, a fontos gyűjtőoldalakat, és azt, hogy milyen szövegeknek és milyen ütemterv szerint kell elkészülnie, megjelennie.

 

    • Versenytárselemzés. Együttműködésünk elején versenytárs-elemzést készítünk. Ennek alapján felmérjük a konkurencia linkprofilját, erősségeit és gyengeségeit, valamint felrétképezzük, milyen keresőoptimalizálási lehetőségeket hagytak üresen, amelyek könnyedén kihasználhatók.

 

    • SEO szövegírás és tartalom-készítés. A SEO célja szakértői weboldalak felépítése a keresőben, ehhez kiemelkedő minőségű szövegekre van szükség. Induló honlapoknál az első hónapban minél több cikket írunk. Egy induló weboldalnak ugyanis legalább 15-20 írásra szüksége van ahhoz, hogy a Google komolyan vegye. Eleinte főleg olyan kulcsszavakra írunk szöveget, amelyekre kevés keresés megy, és a konkurenseid nem foglalkoznak vele. Ezekkel hamarabb lehet megjelenni, mint ha azonnal a nagy versennyel övezett kulcsszavakra kezdenél dolgozni. És ezek stabilabb eredményt is hoznak.

 

    • Linképítés: ez az egyik leginkább félreértett SEO terület, ahol sokan még ma is a linkek vásárlásától várják az eredményt. Erről lebeszéllek, és konkrét segítséget adok neked abban, hogy honnan és milyen témában szerezz minőségi linkeket. Egyáltalán nem használunk linkkatalógusokat, elsősorban vendégpsztokból és szakmai kapcsolatokból szerzünk linkeket. Ebben konkrét segítséget adok, vagyis megmondom neked, hogy XY honlap tulajdonosával vedd fel a kapcsolatot, és ajánld fel neki, hogy XYZ témában írnál neki cikket. Előkészített sablonok várnak, amelyek megkönnyítik számodra a munkát.

 

    • Technikai SEO audit és segítség. A weboldalnak technikailag kifogástalan állapotban kell lennie, ezért az együttműködés kezdetén és rendszeresen ellenőrizzük a weboldal technikai állapotát és javítjuk a hibákat. Ha az együttműködésünk kezdetén még nincs weboldalad, a honlapszerkezetet is a SEO szempontok alapján építjük fel.

 

    • Nyomon követjük a Google Elemzések és a Google Webmester eszközök által adott információkat.

 

  • Külső szoftverek segítségével elemzem a versenytársaid weboldalait, hogy még több információt szerezzünk arról, hogyan juthatsz előre minél hamarabb.

KAPCSOLAT
 

Keresőoptimalizálás (SEO) témában külön blogot indítottam. Olvasd el!